فال ماه تولد-آبان

متولد : با آرمان …
سمبل : عقرب
شعار : من آرزو میکنم
ستاره حاکم : پلوتو
عنصر وجود : آب
شخصیت : ثابت
فلز وجود : آهن
سنگ خوش یمن : سیلیس
رنگ محبوب : قرمز تیره
عدد خوش یمن : ۹
گل محبوب : ارکیده ، رازقی
روز مبارک : سه شنبه

مردان متولد آبان

متولدين آبان افرادي خوشرو و با درايت هستند. اغلب خالي دارند كه علامت عزت است. چون افرادي خيرخواه هستند، هر چه از عمرشان بگذرد، عزيزتر مي‎شوند. اين افراد در كارها شتابزده عمل مي‎كنند، لذا گاه پشيماني به بار مي‎آورند. اين افراد پول خوبي به دست مي‎آورند، اما اغلب آسان آن را از دست مي‏دهنداينان هرگاه همت خود را به كار بگيرند، در هر كاري موفق خواهند بود .
متولدين اين ماه اغلب از ناحيه كمر و سينه وقلب، دچار حساسيت هستند. مصرف كنجد و عسل برايشان مفيد است. اغلب وقتي بيمار شوند، بيماريشان از درد دل، درد شكم و قولنج مي‎باشد. عموماً در سن 8 و 24 و 30 سالگي ب خطر مواجه مي‎شوند. هرگاه از آنها بگذرند، به عمر طبيعي مي‎رسند. اين افراد وقتي نذر مي‎كنند، بايستي آن را ادا كنند. انگشتر عقيقي يمني براي آنان مناسب است .


زنان متولد آبان

زنان متولد اين ماه عموماً خوشرو، آبانبان، خوش قدم، داراي طبعي لطيف، مؤدب، تا حدي مغرور و خودخواه هستند. اين زنان گاه غمگين و بي‎حوصله مي‎شوند. بعضاً از جانب فرزندان رنج و آسيبي متوجه آنان مي‎شود. در عين حال اين زنان اغلب در زندگي از رفاه و آسايش برخوردار خواهند شد .
زنان متولد اين ماه اغلب از ناحيه كبد حساسيتي دارند كه با مصرف كدوي آب پز و آب گشنيز و ميوه‎هايي مثل ليمو، هندوانه، هلو و آلو درمان خواهند شد. لباس‎هاي سبز و آبي و انگشتر عقيق براي اين زنان مناسب مي‎باشد .


گردآوری: تحریریه نیمکد

مطلب قبلیفال ماه تولد-مهر
مطلب بعدیفال ماه تولد-آذر
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه