فال ماه تولد-مهر

متولد : با آرمان ازدواج
سمبل : ترازو
شعار : من تعادل برقرار میکنم
ستاره حاکم : ونوس (زهره)
عنصر وجود : هو
شخصیت : کاردینال
فلز وجود : مس درخشان
سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال
رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای
عدد خوش یمن : ۶
گل محبوب : رز سفید
روز مبارک : جمعه

مردان متولد مهر

متولدين اين ماه داراي طبعي گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگيند، صدمه خواهند ديد. از تجارت سود خوبي خواهد برد. اما شراكت‎ با آنهاسازگار نيست. با هر كس شراكت كنند، ضرر خواهند ديد. همچنين مال حرام با آنان سازگار نيست .
متولدين اين ماه اغلب در شكم يا سينه نشاني دارند كه نيك است. عموماً در سن 8 و 24 و 37 سالگي با خطر مواجه مي‎شوند، اگر از اين وديها بگذرند، به سن بالاي شصت و گاه تا هشتاد مي‎رسند. بعضاً در كف دست چپ و در خط عمر نقطه‎اي دارند كه علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، مي‎توانند رفع خطر كنند. عيب مشخص اين افراد، زودباوري آنان است. گاه اسير نفس عماره مي‎شوند و حتي ممكن است مورد تهمت قرار بگيرند. اگر چه اغلب خويشتندار و سلط بر خود هستند. روزهاي جمعه و شنبه روزهاي خوبي براي آنان است. همچنين انگشتر ياقوت و فيروزه براي آنان مناسب است .


زنان متولد مهر

زنان متولد اين ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پايبند ادا و اصلي خاص مي‎باشند. اين زنان داراي طالع نيكو مي‎باشند و در زندگي ورفاه و آسايش دست پيدا مي‎كنند. اما اينان زود خشم هستند واگر از عصبانيت خودداري نكنند، آسيب خواهند ديد. اينان به وقت عصبانيت طپش قلب پيدا مي‎كنند كه بايستي مراقب باشند .
زنان متولد اين ماه گاه دچار اضطراب و خيالات واهي مي‎شوند و اغلب بي دليل با مسرشان بدرفتري مي‎كنند. حال آن همسرشان با آنها مهربان است. اينان با سه خطر در زندگي مواجه مي‎شوند كه اگر به سلامت از آنها بگذرند، عمر طبيعي خواهند داشت. در ضمن هر گاه بيمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود .


گردآوری: تحریریه نیمکد

مطلب قبلیفال ماه تولد-شهریور
مطلب بعدیفال ماه تولد-آبان
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه