تحولی جدید در تجارت الکترونیک؛ خرید اینترنتی خودرو از دیجی کالا

خرید اینترنتی از اتفاق‌های هیجان‌انگیز دنیای امروز است و حالا دیگر آن‌قدر جا افتاده که مردم از خریدهای کوچک و روزانه تا خریدهای بزرگ و  باورنکردنی‌شان را اینترنتی انجام می‌دهند.

از روزهایی که مردم برای خرید هر چیز کوچکی مجبور بودند از خانه خارج بشوند خیلی گذشته است. حالا دیگر آدم‌ها خرید لوازم خانه، لوازم شخصی، مبلمان، رهن و اجاره‌ی منزل و حتی مایحتاج روزانه‌ی خود را اینترنتی انجام می‌دهند و البته دایره‌ی این اتفاق روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود. آن‌قدر که خرید آنلاین خودرو هم دیگر چیز دور از ذهنی نیست.

خرید اینترنتی خودرو اگرچه مثل هر اتفاق تازه‌ی دیگری در شروع عجیب و غیرقابل‌تصور به نظر می‌رسد؛ ولی به خاطر مزایای متفاوتش به‌زودی به اتفاقی معمول و پرطرفدار تبدیل خواهد شد. این اتفاق البته اگر با همراهی یک وب‌سایت قابل‌اعتماد انجام بشود، به گزینه‌ای گره‌گشا در زندگی‌های شلوغ امروزی تبدیل خواهد شد.

از جزییات باخبر شوید

با خرید اینترنتی خودرو از جزییات کامل و دقیق اتومبیل موردنظرتان باخبر می‌شوید. یک فروشگاه اینترنتی معتبر تمامی اطلاعات مربوط به خودروی موردنظر شما را با کوچک‌ترین جزییات در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اطلاعاتی که از راه‌های دیگر به این آسانی به دست نمی‌آید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تحویل در تاریخ دقیق و مشخص‌شده

معمولا برای تحویل خودرو تاریخ دقیق وجود ندارد و همین باعث می‌شود مشتریان نتوانند برنامه‌ریزی درستی برای خریدشان داشته باشند؛ اما یک فروشگاه اینترنتی مطمئن با اعلام دقیق و درست تاریخ تحویل کالا که اصولاً بیشتر از یکی دو روز هم طول نخواهد کشید، به شما اجازه می‌دهد با آرامش هرچه‌تمام‌تر از خریدتان لذت ببرید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

با خرید اینترنتی همه‌ی مشتریان «ویژه» هستند

چه کسی است که نداند چه جزییات خسته‌کننده‌ای باید طی بشود تا شما صاحب یک اتومبیل بشوید. لازم است بارها و بارها برای کارهای مختلف اداری به یک دفتر عاملیت فروش مراجعه کرده و از هفت‌خوان رستم بگذرید. ولی در یک خرید اینترنتی معتبر شما به‌عنوان یک کاربر وی‌آی‌پی بدون رفت‌وآمدهای بی‌مورد، خودرو موردنظرتان را ثبت کرده، سفارش داده و در منزل خودتان تحویل می‌گیرید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

قیمت شفاف و منصفانه

در یک فروشگاه اینترنتی به خاطر عدم وجود واسطه‌ها، قیمت‌ها در درست‌ترین و شفاف‌ترین حالت خودشان اعلام شده و شما می‌توانید بدون ذره‌ای نگرانی در مورد قیمت، خودرو موردنظرتان را سفارش بدهید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مقایسه و دسته‌بندی

فرض کنید یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد که خودروی دلخواه شما را بر اساس سن، علاقه‌مندی‌ها، سبک زندگی و تعداد افراد خانواده‌تان به شما معرفی کند.

این اتفاق تصمیم‌گیری را برای شما آسان کرده و دست شما را باز می‌گذارد که بعد از عبور از فیلترهای مختلف، خودروی موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

منبع: دیجی کالا



مطلب قبلی5 میلیون دلار افزایش ثروت "مارک زاکربرگ" در 2 هفته
مطلب بعدی
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه