تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوی یکی از مهمترین مباحث دیجیتال مارکتینگ است که همیشه یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سایت ها و بلاگرها بوده و هست. تولید محتوای جدید و جذاب کاری زمانبر و گاهی با هزینه بالاست.
حالا سایت هایی اومدن و این کار رو با هوش مصنوعی براتون انجام میدن. از تولید متن ساده برای یک مقاله تا تولید یک مقاله کامل و توضیحات برای انواع پلتفرم ها مانند یوتیوب و غیره. حتی عکس و ویدئو هم تولید میکنن. 

پلتفرم های تولید محتوا با هوش مصنوعی

خدمات پلتفرم های تولید محتوا با هوش مصنوعی شامل متن، تصاویر، فایل های صوتی و تصویری است. بیشتر محتوای تولید شده برای بازار انبوه از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب است. هوش مصنوعی (AI) امکان تولید بسیاری از این محتواها را بدون نیاز به نیروی انسانی فراهم کرده است. هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوا کاربردهای زیادی دارد و هنوز در مراحل ابتدایی است. هنوز در حال توسعه راه‌های جدیدی برای تولید محتوای باکیفیت است.
هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که شیوه مصرف مردم و ایجاد رسانه را متحول کند. مردم دیگر نیازی به تولید محتوای اصلی برای خود ندارند. در عوض، آن‌ها می‌توانند از خلاقیت‌های اصلی دیگر سازندگان استفاده کنند، چه این خلاقیت‌ها ماهیت متنی، صوتی یا بصری داشته باشند. شخص دیگری می تواند یک قطعه موسیقی یا فیلمی تولید کند که مردم بخواهند ببینند و بشنوند، بدون اینکه نیازی به کار کردن برای آن باشد. این کار اکثر بازیگران و حرفه نوازندگان را حذف می کند. با این حال، عده ای احساس می کنند که این برای جامعه عالی است.
البته همه خدماتشون رایگان نیست ولی میتونید مثلاً به اندازه ۱۵۰۰ کاراکتر بصورت رایگان استفاده کنین.
من چند تا ازین سایتها رو براتون لیست میکنم.
امیدوارم بکارتون بیاد.

البته اگر حوصله و وقت این کار رو هم ندارید میتونید با مراجعه به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ سفارش تولید محتوا با این شیوه رو بدین.

https://writesonic.com

https://copymatic.ai

https://powertext.ai

https://www.jasper.ai

 

نویسنده: محمدصادق معنوی

مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ



مطلب قبلیآموزش دیجیتال مارکتینگ
مطلب بعدی10 مدرس برتر دیجیتال مارکتینگ | بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ کیست؟
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه