فال ماه تولد-اسفند

متولد : با آرمان تفویض
سمبل : ماهی
شعار : من باور دارم
ستاره حاکم : نپتون
عنصر وجود : آب
شخصیت : راوی
فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی
سنگ خوش یمن : زمرد
رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی
عدد خوش یمن : ۷
گل محبوب : لی لی ، بنفشه
روز مبارک : پنجشنبه

مردان متولد اسفند

متولدين اين ماه اغلب افرادي شجاع و سخاوتمند، زيرك و فهيم هستند. در انجام كارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه مي‎كنند. اغلب در جواني و پيري پاكدامن بوده و از كسب و كال حلال، سود خوبي نصيبشان مي‎شود. اين افراد گاه از ديگران دلگير مي‎شوند، اما از آنان كينه به دل نمي‎گيرند .
متولدين اين ماه در بين رنگها به رنگ قهوه‎اي حساس هستند. آنان فصل پاييز را دوست دارند و اغلب با ديدن غروب پاييز به هيجان مي‎آيند. بعضي از اين افراد از زني بد عمل آسيب مي‎بينند، بايد مراقب باشند، اغلب اين افراد سفر دريايي در طالع دارند .
متولدين ان ماه اغلب در كودكي با سه خطر مواجه مي‎شوند، اگر از اين سه خطر بگذرند، عمر طبيعي خواهند دات. روزهاي پنجشنبه براي اين افراد روز خوبي خواهد بود. همچنين انگشتر عقيق و ياقوت براي آنان مناسب است .


زنان متولد اسفند

متولدين اين ماه، زناني نيك گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، كمي خودبين و مغرور و داراي قدي نسبتاً متوسط هستند. اينان افرادي غريب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خويشان، كمتر محبت مي‎بينند. اغلب اين زنان در شوهرداري استادند و تا حد امكان همسر را از خود راضي نگاه مي‎دارند .
زنان متولد اين ماه اغلب در دوران كودكي گرفتار رنج و بيماري مي‎شوند كه عموماً از ناحيه شكم است. در اين حال دو خطر د زندگي اينان وجود دارد كه با صدقه و توسل، انشاالله برطرف مي‎شود .


گردآوری: تحریریه نیمکد

مطلب قبلیفال ماه تولد-بهمن
مطلب بعدیفال كسب و كار
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه