فال ماه تولد-دی

متولد : با آرمان تجربه کردن
سمبل : بز
شعار : من به کار میگیرم
ستاره حاکم : ساترن (زحل)
عنصر وجود : خاک
شخصیت : کاردینال
فلز وجود : سرب
سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ
رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای
عدد خوش یمن : ۸
گل محبوب : ماگنولی
روز مبارک : شنبه

مردان متولد دی

متولدين اين ماه عموماً افرادي گندگون با قدي متوسط، چرب زبان، غيور، عجول و خود بزرگ بين هستند. نقطع ضعف آنها اين است كه دهن بين و زود تأثير بوده و در مقابل مهرباني و عطوفت ديگران زود تسليم هستند. آنان انتقاد كننده اما امتقادپذير نيستند. در عين حال برخي از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند. از لجاظ شغلي، صنعت كشاورزي و دامداري با اينان سازگار است. اين افراد اغلب از فرزندان خود نفع مي‎برند .
متولدين اين ماه اغلب بيماريشان از سردي و خشكي و درد شكم و درد كمر است. هليله زرد و رازيانه همراه با عسل به صورت معجون براي آنان مفيد مي‎باشد. اين افراد هرگاه از سن سه سالگي ودو خطر بگذرند، به عمر طبيعي و طولاني خواهند رسد. انگشتر ياقوت براي آنان خوش يمن و سازگار است .


زنان متولد دی

زنان متولد اين ماه عموماً خوشرو، خوش بيان، با حيا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسايش خواهند بود. اينا بايد از غيبت و قسم دروغ دوري كنند وگرنه ا مشكل بزرگي مواجه مي‎شوند. اگر مايلند از محبت و توجه ديگران برخوردار شوند، بايد به آنان محبت كنند. سه خطر زندگي اغلب اين افراد را تهديد مي‎كند كه يكي از آنها يك بيماري سخت مي‎باشد. پس بايستي مراقب سلامت خود باشند. اگر همواره به ياد خدا باشند و به او توكل كنند، مي‎توانند از اين خطرات عبور كنند. لباس‎هاي آبي و سبز براي اين افراد مناسب خواهد بود .

گردآوری: تحریریه نیمکد

مطلب قبلیفال ماه تولد-آذر
مطلب بعدیفال ماه تولد-بهمن
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه