فال ماه تولد-مرداد

متولد : جوان طبیعت
سمبل : شیر
شعار : من اراده میکنم
ستاره حاکم : خورشید
عنصر وجود : آتش
شخصیت : ثابت
فلز وجود : طل
سنگ خوش یمن : یاقوت زرد
رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید
عدد خوش یمن : ۱
گل محبوب : آفتابگردان
روز مبارک : یکشنبه

مردان متولد مرداد

متولدين اين ماه عموماً داراي طبعي گرم و خشك بوده خوشرو و مهربان هستند. گاه زود خشمگين مي‎شوند ولي زود آرام مي‎گيرند. اينان افرادي خوش گذران هستند. گاه مورد تهمت قرار مي‎گيرند، اما چون با گذشت هستند، از آن مي‎گذرند. اينان معمولاً در زندگي راه راست در پيش مي‎گيرند و كمتر به انحراف كشيده مي‎شوند. اغلب افرادي با عزت و داراي طبعي بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا مي‎رسند. اغلب والدينشان را زود از طبعي بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا مي‎رسند. اغلب والدينشان را زود از دست مي‎دهند. در زندگي زناشويي، اغلب در اختلاف هستند، اما از فرزند خير و نفع مي‎بينند. عموماً در سن 7 و 19 سالگي باخطر مرگ مواجه مي‎شوند و اگر از آن بگذرند، بيش از 70 سال عمر خواهند كرد. شراكت براي آنان سازگار نيست. با هر كس شراكت كنند، زيان خواهند ديد. رزهاي يكشنبه، روز خوبي براي آنان است. در ضمن انگشتر عميق با آنها سازگار است .

زنان متولد مرداد

متولدين زن اين ماه طالع بلندي دارند. اينان ذاتاً خوش بيان، خوش طبع، بلند بالا و اغلب لاغر مي‎باشند. اينان در اوايل زندگي با مشكلات و رنج مواجه مي‎گردند، اما هر چه جلوتر مي‎روند، به آرامش و آسايش دست مي‎يابند. به خصوص پس از ازدواج، اغلب زندگي خوبي خواهند داشت و همواره در رفاه و آرامش به سر خواهد برد .
اين زنان اگر چه فرزندان كمتري نسبت به زنان متولد ماههي ديگر خواهند داشت، اما لازم است آنان را از قسم دروغ برحذر دارند و همچنين از به دست آوردن مال حرام. عيب اين زنان اين است كه اغلب زود به جوش مي‎آيند و خوشتنداري خود را از دست مي‎دهند. در ضمن يك خطر بزرگ اغلب اين زنان را تهديد مي‎كندو انشا الله با صدقه و توسل، برطرف خواهد شد. لباس‎هاي سفد و سبز و همچنين انگشتر فيروزه با آنان سازگار است .


گردآوری: تحریریه نیمکد

مطلب قبلیفال ماه تولد-تیر
مطلب بعدیفال ماه تولد-شهریور
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه