فال ماه تولد-فروردین

متولد : نوزاد طبیعت
سمبل : قوچ
شعار : من هستم
ستاره حاکم : مارس (مریخ)
عنصر وجود : آتش
شخصیت : کاردینال
فلز وجود : آهن
سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت
رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن
عدد خوش یمن : ۹
گل محبوب : رز سرخ
روز مبارک : سه شنبه

مردان متولد فروردین

متولدين اين ماه افرادي خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال مي‎باشند. اگر از سه و چهارده سالگي به سلامت عبور كنند، تا 90 سال عمر خواهند كرد. اينان اغلب در سينه، صورت يا بازونشاني دارند كه برايشان نيك است .
متولدين اين ماه افرادي با ذوق و سليقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آميز دارند. اين افراد طالع و بخت خوبي دارند، به شرط آن كه همت خود را به کار گيرند اينان عموماً افرادي مهربان و بخشنده بوده و اگر چيزي را از دست بدهند، باز به دست مي‎آورند. گاه گرفتار بيماري مي‎شوند كه بيشتر از ناحيه پهلو و كمر مي‎باشد. اين افراد بهتر است از نزديك شدن به آب رونده و تند، پرهيز كنند. از لحاظ شغلي، صنعت كشاورزي و خريد و فروش برايشان سودبخش وسازگار است .


زنان متولد فروردین

متولدين زن اين ماه عموماً افرادي خوشرو، خوش زبان، تندخو، اما مهربان، با قدي متوسط مي‎باشند. اينان كمي حسود و دوستدار جشن و سرور هستند. اغلب در ابتداي زندگي با مشكلاتي مواجه خواهند بود، اما به ترتيب موقعيت و عزت نصيبشان مي‎شود. اينان نزد پدر و مادر عزيز هستند. خود نيز صاحب فرزندان زيادي مي‎شوند. اغلب اينان داراي همسري با كمال و صاحب قدرت مي‎شوند .
متولدين زن اين ماه اغلب در خانه‎داري و همسرداري مسلط هستند. از نامحرم دوري مي‎كنند و طالب رضايت شوهر هستند. اينان اغلب شاكر و خوش قلب هستند. اما براي كسب آرامش و آسايش بيشتر، بايد از كفران نعمت پرهيز كنند. اين افراد طبعي گرم و خشك دارند و عموماً در زندگي با سه خطر مواجه مي‎شوند. هرگاه از اين سه خطر بگذرند، عمر طبيعي خواهند داشت. اينان بايد صادق و راستگو باشند، زيرا دروغ به آنان صدمه مي‎زند. اين زنان اغلب طالب لباسهاي روشن و سنگ عقيق هستند .


گردآوری: تحریریه نیمکد

مطلب قبلیکف‌بینی به روش علمی
مطلب بعدیفال ماه تولد-اردیبهشت
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه