نیمکت متحرک سامسونگ برای ورزش دوستان

بسیاری از طرفداران مسابقات ورزشی ترجیح می‌دهند بازی تیم‌های مورد علاقه‌شان را در خانه ببینند. چرا که معتقدند به لطف دوربین فیلم‌برداری می‌توانند به صحنه نزدیک‌تر باشند. از طرفی وقتی یک رویداد ورزشی مهم را در خانه می‌بینید اغلب بهترین صندلی خانه به نصیب یک نفر می‌شود.

این صندلی می‌تواند نیمکت راحتی مبل ال باشد یا یک صندلی بخصوص در مرکز و رو به تلویزیون. هرچه که هست باید در راحت‌ترین و نزدیک‌ترین حالت به تلویزیون باشد تا نمای مناسب و لذت کافی از بازی را ارائه دهد.
به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد این کار را برای شما راحت‌تر کند. این شرکت کر‌ه‌ای به تازگی یک نیمکت متحرک معرفی کرده است که در چند روز آینده، برای اولین بار در رویداد سالانه‌ی راگبی سونز لندن (London Sevens) که در استادیوم توییکنهام برگزار می‌شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ازقرار معلوم این نیمکت‌ها قادرند در استادیوم به بالا و پایین لیز بخورند. یعنی به محض این که بازی شروع شود، تماشاچیان می‌توانند به معنای واقعی بازیکنان را در طول بازی تعقیب ‌کنند.


نیمکت‌های سامسونگ فقط از 21 تا 22 می (1 تا 2 خرداد) موجود هستند و قادرند تا 80 متر با سرعت 20 مایل در ساعت، حرکت کنند. متاسفانه از عکس پیداست که این صندلی تنها ظرفیت چهرا نفر را دارد یعنی تعداد افرادی که این تجربه را کسب می‌کنند زیاد نیست. حتی نمی‌دانیم سامسوگ چند عدد از این نیمکت‌ها را برای بازی در نظر گرفته است. اما چطور می‌توان اسم خود را در لیست سرنشینان این نیمکت‌ها قرار داد؟
نکته‌ی مهیج و جالب اینجاست. فقط کسانی برگزیده می‌شوند که اخیرا یکی از محصولات سامسونگ، مثل تلویزیون، اسپیکر یا ساندبار را خریداری کرده باشند. این افراد می‌توانند از طریق این لینک به صورت آنلاین فرم را پر کنند و به خود شانس پیروزی در این تجربه را بدهند.


منبع: دیجی کالا

مطلب قبلی۷ دلیل برای خریدن محصولات اپل
مطلب بعدیمجله فوربز: اپل ارزشمندترین برند دنیا
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه