دست درازی به دوربین پلیس، دست سارقان حرفه‌ای را رو کرد

برابر اعلام قطع شدن یکی از دوربین های کنترل سرعت در محور سمنان-گرمسار ظن پلیس برانگیخته شد و گشت جاده ای پلیس راه برای بررسی موضوع اعزام شد.

بنابراین گزارش، مأموران پلیس راه یک دستگاه وانت پیکان را حوالی منطقه مشاهده و متوقف کردند و در بازدید از آن یک دستگاه ترانس برق، مقداری سیم و کابل و ابزارآلات کشف شد.
با توجه به اموال کشف شده و اظهارات ضد و نقیض راننده وانت پیکان، گشت انتظامی پاسگاه «لاسجرد» شهرستان سرخه به محل مراجعه و در تحقیقات ابتدایی متوجه می شود، دو تن دیگر از دوستان مظنون نیز به همراه وی بوده اند که با مشاهده گشت پلیس راه متواری شده اند.
این گزارش حاکی است در ادامه همراهان راننده خودرو در بیابان های اطراف دستگیر و متهمان به پلیس آگاهی شهرستان سرخه منتقل شدند و در تحقیقات تخصصی به 30 فقره سرقت در شهرستان های استان سمنان اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان در خصوص شگرد این باند سرقت تصریح گفت: سارقان دستگیر شده با استفاده از خودروهای مختلف و ناشناس در ساعات پایانی شب به محورهای استان مراجعه و با شناسایی چاه های آب کشاورزی فاقد نگهبان برای سرقت ترانس و کابل های برق آنها اقدام می کردند.
سرهنگ داود رسولی فر به ابزار آلات کشف شده از این باند حرفه ای سرقت اشاره کرد و گفت: متهمان از دوربین های حرفه ای و دستگاه های شارژی برای کار خود استفاده می کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان به مالکان چاه های کشاورزی و کارگاه های صنعتی توصیه کرد: برای حفظ و نگهداری از اموال و تجهیزات خود از نگهبان مطمئن و ثابت استفاده کنند و در ادامه از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده افراد مظنون که در جاده ها و مناطق خلوت پرسه می زنند، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
به گفته این مسئول انتظامی مالخر این باند حرفه ای نیز در پاکدشت شناسایی و تحقیقات برای دستگیری وی با همکاری پلیس آگاهی استان تهران ادامه دارد.
پرونده پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا ارسال و متهمان دستگیرشده که همگی غیربومی و ساکن پاکدشت بودند، راهی زندان شدند.


منبع: پایگاه خبری پلیس

مطلب قبلیماجرای سقوط مرد 35 ساله در اتوبان همت
مطلب بعدیتعرض یک کارگردان مشهور به دختر 20 ساله
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه